06.05.2024
Частину прибутку від “українських полиць” у закордонних супермаркетах спрямують на благодійність

Частину прибутку від “українських полиць” у закордонних супермаркетах спрямують на благодійність

Проєкт UCARE by FoodTechShelf, що створює «українські полиці» у супермаркетах по всьому світу, та благодійний фонд«Життєлюб» стали партнерами. Відтак частину прибутку від реалізації товарів українських виробників на полицях UCARE буде спрямовано на підтримку людей поважного віку, якими опікуються волонтери фонду. 

«Життєлюб» з 2013 року надає адресну допомогу людям старшого віку, організовує  їхнє дозвілля, допомагає їм шукати роботу та навіть опановувати нові професії. Під час повномасштабної війни фонд розширив свою діяльність. Тепер «Життєлюб» доставляє гуманітарні вантажі в прифронтові населені пункти і на деокуповані території та допомагає переселенцям віку 50+ років знаходити роботу на новому місці.

Для UCARE партнерство з фондом «Життєлюб» – це не тільки про фінансову допомогу на продукти, ліки чи побутові речі для тих, хто їх потребує. Це можливість разом змінювати життя країни, долучаючись до масштабної волонтерської спільноти. Працювати із «Життєлюбом» – це бути впевненим у тому, що гуманітарну допомогу доставлять швидко та надійно, і саме тим, кому вона справді потрібна.

Нагадаємо, загалом 50% прибутку від «українських полиць» у закордонних супермаркетах UCARE перерахують на благодійність.

Наразі UCARE активно налагоджує партнерські стосунки на ринках Польщі, Великобританії, Угорщини, Німеччини та США. Проєкт ставить собі за мету стати «містком» між європейськими ритейлерами та українськими виробниками. Логістика, зберігання товару, маркетинг, операційна робота, перемовини про постачання до торгових мереж здійснюються силами UCARE. 

 Довідково. Проєкт UCARE — приватна ініціатива, яка реалізується у співпраці з державним підприємством «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв». Також у партнерстві з CROWE ERFOLG UKRAINE, що входить до десятки найбільших міжнародних аудиторських мереж і комунікаційним агентством PointeR, яке входить в ТОП-10 PR-агентств України; та за підтримки найбільшої агропромислової компанії України – МХП.