Компанія «Делойт» в Україні дослідила, як повномасштабне вторгнення Росії вплинуло на споживацькі настрої українців, що вони купували у 2022 році, скільки донатили на ЗСУ, на чому економили, а за що були готові заплатити дорожче.
Що стосується економії, то українці загалом стали робити менше покупок – залежно від категорії товару, менше стали купувати від 47 до 86% опитаних. Найменше заощаджують на ліках.
Мешканці західного регіону (Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська, Тернопільська, Чернівецька, Волинська, Рівненська і Хмельницька області) найменше серед українців економлять на продуктах харчування і готовій їжі – 65 і 78% відповідно. Найбільший показник економії на цих товарах – у північних регіонах: 80 і 85% відповідно.
Лише третина мешканців заходу України упродовж 2022 року рідше купувала меблі та товари для дому. На півночі цей показник сягає 50%. Також жителі західних областей продемонстрували найбільшу імпульсивність в онлайн-магазинах – 9% робили такі покупки.