22.11.2024
11 закладів загальної середньої освіти Тернопільщини взяли участь в апробації самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів із використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd

11 закладів загальної середньої освіти Тернопільщини взяли участь в апробації самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів із використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd

На Тернопільщинні завершилась апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладів загальної середньої освіти із використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.

11 закладів загальної середньої освіти пройшли апробацію за напрямком «Управлінські процеси закладу освіти».
Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності. Процес самооцінювання складається з 4 етапів:
Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи).
Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити:
систему оцінювання здобувачів освіти;
оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
освітнє середовище закладу освіти;
управлінські процеси закладу освіти.
Керівники закладів освіти зазначили переваги використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd у процедурі самооцінювання: автоматичний обрахунок результатів за кожним критерієм, проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди, збереження і цифровізація даних, що дозволяє використовувати матеріали в майбутньому, отримання інформації з різних джерел для аналізу стану системи освіти та суттєва економія часу.
Довідково: інформаційно-аналітична система EvaluEd розроблена Державною службою якості освіти України за сприяння Чеської агенції розвитку та Чеської шкільної інспекції в межах проєкту «Забезпечення інформаційної системи для Державної служби якості освіти України» спільно з Асоціацією з міжнародних питань.

Заклади освіти які взяли участь в апробації:
Борсуківському закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Борсуківської сільської ради Тернопільської області Борсуківська територіальна громада;
Джуринський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білобожницької сільської ради;
Підволочиська загальноосвітня школа I-III ступенів Підволочиської селищної ради Тернопільської області ;
Комунальний заклад «Настасівський заклад загальної середньої освіти» Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області;
Бережанський ліцей №1 Бережанської міської ради Тернопільської області;
Ковалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради;
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ No16 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ЛЕВИЦЬКОГО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24;
Теребовлянський академічний ліцей імені Ярослави Стецько.