Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-embed-facebook domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/ochevydetste/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Очевидець.Медіа Новини –
18.04.2025
«Укрзалізниця» повертатиме повну вартість квитків навіть після відправлення потяга Фото: Громадське радіо

«Укрзалізниця» повертатиме повну вартість квитків навіть після відправлення потяга

«Укрзалізниця» оновила правила повернення коштів за квитки. Тепер повертатимуть повну вартість купе і половину вартості плацкарти, якщо повернути квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда. Раніше йшлося про не менше, ніж за 9 годин.

Про це повідомила пресслужба компанії.

Також тепер можна буде повернути всю вартість квитка гроші за квиток, але якщо це робити не більше, ніж за годину після відправлення (раніше повертали лише 10% від ціни). Проте таке повернення можна буде робити тільки онлайн. Однак таке правило не стосуватиметься плацкартних квитків.

Окрім цього «Укрзалізниця» запровадила ще низку змін, які не стосуються повернення коштів за квитки. Наприклад, компанія привела у відповідність сучасним нормам терміни та визначення. Зокрема, визначення «дитина-інвалід» замінили на «дитина з інвалідністю», а «інвалід війни» — на «особа з інвалідністю внаслідок війни».

Також компанія спростила процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, а тепер процедуру дозволили перенести в онлайн.

Правила, які діяли досі, були ухвалені ще у 2006 році, а останні зміни в них вносились у 2019му.