20 вересня о 18:00 запрошуємо на відкриття персональної виставки київської мисткині Насті Діденко у креативному кластері Na пошті. Проєкт “Правило двох стін” – це серія живопису та об’єктів, створених у змішаній техніці після початку повномасштабної війни в Україні.
Під час обстрілу найбезпечнішою частиною будівлі вважається простір, у якому між людиною та вулицею є не менше двох стін без вікон, це і називається «правилом двох стін». Живопис проекту в основному ілюструє образ «дому», лінійно зображених будівель на абстрактному пейзажному тлі, які водночас нагадують «привидів» будівель, яких уже не існує, та дитячий малюнок. Мабуть, кожен у дитинстві малював будинок прямими простими лініями, квадрат або прямокутник, трикутний дах, вікно, плаский, без перспективи та художніх засобів.
Образ знайомий і впізнаваний кожному. Саме такий формальний спосіб зображення дому художниця використовує у проекті. Зараз цей образ трансформується і сприйняття жахає, адже для багатьох українців їхні домівки перетворилися на смертельні пастки або були втрачені. Образ дому – це щось тепле та особисте, має характер присвоєння, місця безпеки, наразі стає ефемерним. Художниця зображує на роботах силуети будинків, залишаючи їх дещо наївними, оскільки жодні образотворчі засоби не можуть передати невблаганну реальність. Об’єкти (будинки) сприймаються як живі істоти, охристо-тілесна гама кольорів є відсиланням до людського тіла, хоча будинки зберегли свою монолітність, вони поранені та кровоточать. Рани, які залишаться після перемоги і не загояться. Створення творів постає у форматі щоденника війни, який має на меті не лише передачу фактів подій, а й саморефлексію та самотерапію, оскільки неможливо залишатися наодинці з цими та процесами та не створювати реакцію.
Образ знайомий і впізнаваний кожному. Саме такий формальний спосіб зображення дому художниця використовує у проекті. Зараз цей образ трансформується і сприйняття жахає, адже для багатьох українців їхні домівки перетворилися на смертельні пастки або були втрачені. Образ дому – це щось тепле та особисте, має характер присвоєння, місця безпеки, наразі стає ефемерним. Художниця зображує на роботах силуети будинків, залишаючи їх дещо наївними, оскільки жодні образотворчі засоби не можуть передати невблаганну реальність. Об’єкти (будинки) сприймаються як живі істоти, охристо-тілесна гама кольорів є відсиланням до людського тіла, хоча будинки зберегли свою монолітність, вони поранені та кровоточать. Рани, які залишаться після перемоги і не загояться. Створення творів постає у форматі щоденника війни, який має на меті не лише передачу фактів подій, а й саморефлексію та самотерапію, оскільки неможливо залишатися наодинці з цими та процесами та не створювати реакцію.
Настя Діденко народилася в 1994 році в Києві. У 2017 році закінчила Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури, факультет живопису.
З 2016 року вона є учасницею та співзасновницею художнього простору Hlіbzawod.
У 2016 році дівчина почала працювати фуд- та арт-фотографом, що вплинуло на її подальшу творчу діяльність.
У своїй мистецькій практиці авторка працює з проблемами прекарності, позиції митців та переосмислення пострадянських травм. Настя Діденко працює з такими медія як живопис, інсталяція та фотографія.
З 2016 року вона є учасницею та співзасновницею художнього простору Hlіbzawod.
У 2016 році дівчина почала працювати фуд- та арт-фотографом, що вплинуло на її подальшу творчу діяльність.
У своїй мистецькій практиці авторка працює з проблемами прекарності, позиції митців та переосмислення пострадянських травм. Настя Діденко працює з такими медія як живопис, інсталяція та фотографія.
Виставка триватиме три тижні, відкриття – 20 вересня о 18:00, вхід – вільний