25.05.2024
У Чорткові обирають логотип міста

У Чорткові обирають логотип міста

Чортківська міська рада презентує вашій увазі два варіанти логотипів Чорткова. Їх розробляли на основі опитування, де чортків’яни відповідали на декілька питань, таких як «чим або ким ви пишаєтесь у місті», «опишіть свій найкращий спогад в місті», «назвіть три туристичних місця, які обов’язково треба відвідати», «з чим асоціюється місто» тощо.
Пропонуємо вам ознайомитись із двома варіантами та у коментарях відповісти, який подобається більше, повідомляє Чортківська міська рада.
ВАРІАНТ №1. Ця пропозиція логотипу побудована з елементів, які представляють і символізують характеристики міста в минулому, сьогоденні та майбутньому.
Основою є чорний п’ятикутник, який легко впізнати як обриси міського замку. Він оточений синьою фігурою, що представляє річку Серет, а червоні фігури символізують межі міста з його «напрямками», що простягаються на захід і південь.
Найважливішими є жовті фігури: вони уособлюють майбутнє і пульсують на схід у напрямку усієї України, а також на захід – до Європейського Союзу, який збирається прийняти своїх українських братів і сестер у свою сім’ю протягом наступних років.
Назва міста написана динамічним, рукописним шрифтом, що приємно контрастує з геометричними формами логотипу. Запропонований слоган звучить як «погляд у майбутнє» – швидкий розвиток міста з процвітанням та безпекою Європейського Союзу.
ВАРІАНТ №2. Основний посил даного логотипу – це дім, затишок, рідні місця, важливі спогади і теплі відчуття.
В лого зображено одні з основних пам’яток архітектури – замок, ратушу, Домініканський костел. Це ті пам’ятки, які в тому числі зазначила більшість опитаних жителів міста. Діагональні лінії відображають пагорби і вказують на географічне положення міста.
Уся композиція замкнена у формі будинку, щоб підкреслити основну ідею логотипу. Форма будинку також має нагадувати вигляд замку згори. Це додає додаткових сенсів про захист, безпеку, про відчуття надійного і вічного.
Логотип може використовуватись у двох версіях – чорному кольорі та білому. Додатково було обрано основний колір на потреби брендингових матеріалів. Темний відтінок червоного – це колір, який асоціюється з містом, він присутній на багатьох елементах архітектури.
Важливим елементом є слоган, який підсилює основний посил логотипу. «Тут ти вдома» – це універсальний вираз як для тих, хто народився і виріс тут, так і для людей, для яких Чортків став домом, чи навіть для гостей міста, які завдяки теплій атмосфері маленького, затишного міста можуть почуватися тут, як вдома.